Fyll inn følgende dokument: Feilbeskrivelse Link til PDF
Alle felt må fylles ut. Angi en detaljert beskrivelse av feilen. Hvis feilen er periodisk, oppgi hvor ofte dette skjer. Husk å angi fakturanummer, dersom produktet er innenfor garantiperioden. Uten fakturanummeret anses produktet for å være utenfor garantien.
Skriv ut dokumentet og vedlegg varen.
Ta kontakt med vår salgsavdeling på 22 72 03 60 for å opprette en retursak.
Send varen til:
ADI-Global Distribution AS
Østre Aker Vei 24
0581 Oslo
Merk emballasjen med "RETUR" samt returnummer.
Sendes løse print, må disse være innpakket i antistatiske poser. GSM-sendere skal sendes uten SIM-kort.
For å korte ned på reparasjonstiden, har vi innført gebyrer for kunder som sender inn produkter, som viser seg ikke å være defekte. Det er også innført gebyr for kunder som ikke vedlegger feilbeskrivelse. Dette for å øke vår service og holde reparasjonstiden nede.
Retur av varer
Varer kan kun returneres etter avtale. Bare nye og ubrukte varer kan returneres.
Fabriksemballerte varer kan kun returneres i uåpnet originalemballasje.
Ved aksept av retur av feilaktig kjøpte varer, regnes et returgebyr på 20% av salgsprisen. Dette skal dekke test, klargjøring, lagerbehandling og administrasjon.
Fraktkostnader vil ikke bli kreditert.
ADI-Global Distribution forbeholder seg retten til å foreta ytterligere fradrag for eventuelle manglende emballasje eller tilbehør.
Ta kontakt med vår salgsavdeling for å opprette en retursak.
Send varen til:
ADI-Global Distribution AS
Østre Aker Vei 24
0581 Oslo
Merk emballasjen med "RETUR" samt returnummer.